Institut sa sjedištem u Nuernbergu izvijestio je da je njegov indeks raspoloženja potrošača za veljaču porastao na 5,7 bodova, s revidiranih 5,5 bodova u siječnju.
"Njemački budući gospodarski rast sada počiva na širim temeljima, čime su se značajno poboljšali izgledi za održiv pozitivni gospodarski razvoj", priopćio je GfK povodom objave rezultata istraživanja.
Pokazatelj koji se temelji na anketiranju 2.000 domaćinstava sada je na najvišoj razini od listopada 2007. Analitičari očekuju da će u idućem mjesecu ostati nepromijenjen.
Istraživanje je pokazalo znatno poboljšanje u kategoriji sklonosti njemačkih domaćinstava kupnji, uz skok odgovarajućeg indeksa u siječnju za osam bodova, na 41,8 bodova, što je njegova najviša razina od prosinca 2006.
Poboljšano povjerenje potrošača pokazuje da njemačko gospodarstvo za sada ne pokazuje znakove ugroženosti dužničkom krizom u eurozoni.