Na toj cjelodnevnoj konferenciji Fink je bio jedan od predavača koji su pred oko 250 domaćih i stranih marketinških i sličnih stručnjaka iznosili svoja iskustva i ideje o kreativnom oglašavanju. Uz poziv na kreativnost Fink i drugi predavači, poput voditeljice odjela reklama britanske agencije Aardman Animations Heather Wright, isticali su i sve veću važnost inovacija te inovativnih medija poput društvenih mreža za oglašavanje.
Važno je i da oglašivači prihvate i te nove medije i nove tehnološke i druge trendove, dok ljudi koji rade u agencijama trebaju pak biti svjesni da njihove poruke i radovi nisu više 'rezervirani' samo za lokalna tržišta, brendove i tvrtke koje ih plaćaju nego ih putem globalnih mreža mogu pratiti puno šire.
Predavači konferencije su ujedno i dobitnici nagrada Epica za 2010., koje u svijetu marketinga i oglašivačke industrije slove među uglednijim jer ih žiri sastavljen od novinara i urednika stručnih magazina iz 27 zemalja svijeta dodjeljuju ponajviše za kreativnost. To ujedno Epicu u najvećoj mjeri i razlikuje od sve brojnijih marketinških izbora i nagrada.
Konferenciju je, kao i prateću dodjelu Epica nagrada međunarodnim pobjednicima (koja će se održati večeras), organizirala tvrtka Best Marketing, čija je direktorica Tamara Tomić naglasila zadovoljstvo što su time Zagreb uveli na kartu europskih metropola u kojima su se održavale Epica konferencije i dodjele nagrada.
Epica je osnovana 1987., od kada je do ove godine s dodjelom nagrada gostovala u 18 europskih metropola, dok je Zagreb 19. grad u toj seriji, što organizatori drže dodatnim poticajem domaćim kreativcima.