Pasarić se na konferenciji za novinare na temu aktualnih događanja u Zračnoj luci osvrnuo na financijsko i prometno stanje u 2010., u kojoj se bilježi pad prometa od 40 posto.
Iako je Sindikat Istre i Kvarnera od Pasarića zatražio da zbog katastrofalno lošeg poslovanja te zračne luke da ostavku na dužnost direktora i jedinog člana uprave, on se ne smatra odgovornim za gubitke i ne namjerava odstupiti.
Potvrdio je da je u toj zračnoj luci još početkom 2008. izrađen razvojni plan za idućih nekoliko godina, no on, kako je rekao, nije ostvariv bez financijskih potpora koje se osiguravaju iz proračuna sedmero suvlasnika.
Većinski vlasnik riječke Zračne luke na Krku jest država s 55 posto udjela, Primorsko-goranska županija ima 20 posto, Rijeka 10 posto, gradovi Krk, Crikvenica i Opatija po četiri posto i općina Omišalj tri posto.
Pasarić smatra da bi ta zračna luka, kad je riječ o ulaganju, trebala dobiti veću pozornost. Napomenuo je kako su jedini vlasnici koji ispunjavaju obveze Županija i država, koja je 2010. toj zračnoj luci doznačila 2,5 milijuna kuna. Ostatak od 1,7 milijuna kuna, kojim će se osigurati poslovanje u hladnom pogonu i isplata plaća radnika za listopad i studeni, trebao bi biti uplaćen danas, rekao je Pasarić.
Istaknuo je kako očekuje da će projekti riječke Zračne luke kandidirani Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, ako u siječnju budu prihvaćeni, rezultirati porastom prometa od 35 do 50 posto.
Neka tržišta kojima će se ta zračna luka novim projektima i modelima udruženoga marketinškog oglašavanja pokušati otvoriti su Velika Britanija, Skandinavija, Francuska, Rumunjska i baltičke zemlje.