Predsjednik SIK-a Bruno Bulić na konferenciji za novinare u Rijeci naveo je da je ukupan promet Zračne luke Rijeka u ovoj godini za 40 posto lošiji nego u 2009., u kojoj je pak bio za također 40 posto slabiji nego prethodne godine. Istodobno, unatoč globalnoj krizi, ostale zračne luke u Hrvatskoj bilježe porast prometa.
"Najveće žrtve su radnici, njih 79 još uvijek nije dobilo plaće za listopad i studeni. Ni manjinski vlasnici, gradovi, općine i Županija, ne vode stratešku brigu o tom gospodarskom subjektu, dok je uprava tek skupina nesposobnih osoba koje se čvrsto drže dobro plaćenih radnih mjesta, a nisu sposobne voditi zračnu luku i trebale bi same odstupiti sa svojih mjesta", kazao je Bulić.
Predstavnik radnika u Nadzornom odboru Zračne luke Rijeka Branko Fibinger izrazio je sumnju da će se stanje u Zračnoj luci u idućoj godini popraviti jer, kako tvrdi, osim što turistička sezona nije donijela dovoljnu zaradu za isplatu zaostalih plaća radnicima, menadžment ZLR-a nije sklopio nijedan novi ugovor sa zrakoplovnim kompanijama za 2011. Ocijenio je i da je financijski plan riječke Zračne luke, koji se bazira na subvencijama većinskog vlasnika i lokalne samouprave, neodrživ.
Država, odnosno Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, koje je s 55 posto udjela većinski vlasnik, Zračnoj luci Rijeka duguje novčanu potporu u iznosu od 1,7 milijuna kuna, a Primorsko-goranska županija (20-postotni vlasnik) trebala bi doznačiti ukupno 600 tisuća kuna predviđenih proračunom.
Ostali suvlasnici Zračne luke su Grad Rijeka s 10 posto, gradovi Krk, Crikvenica i Opatija s po četiri posto te općina Omišalj s tri posto udjela.