Naglasivši da je ove godine Zračna luka Zagreb u objekte, tehnologiju, usluge i drugo investirala ukupno oko 70 milijuna kuna, od čega 30 milijuna kuna samo u pistu, Peović je najavio da će i iduće godine povećati investicije na oko 100 milijuna kuna. Riječ je o vlastitim sredstvima koje planiraju usmjeriti u nastavak radova na sletnoj stazi, u dalje uređenje putničkog terminala te drugo.
Planiraju i 5 postotni porast broja putnika u odnosu na ovu godinu, čemu bi trebale pridonijeti nove linije niskotarifnih avio prijevoznika, ali i nacionalnog Croatia Airlinesa koji čini 65 posto ukupnog prometa na toj luci i oko 70 posto ukupnog prihoda. To je Zračna luka Zagreb već ispregovarala, pri čemu Peović ističe da to nije bilo lako, posebno u situaciji kada brojne europske zračne luke gube linije.
U svibnju iduće godine očekuje se i uspostava direktne linije iz Zagreba s New Yorkom, što će biti prva takva direktna linija od stvaranja hrvatske države. Iako nije iznio ime kompanije koja će let obavljati, Peović je istaknuo da će Zračna luka surađivati s turističkim agencijama, zagrebačkom Turističkom zajednicom te Ministarstvom turizma kako bi se taj važni let uspostavio.
Ipak, ono najveće što čeka Zračnu luku Zagreb iduće godine je traženje strateškog partnera po modelu koncesije za rekonstrukciju i gradnju novog putničkog terminala, za što 'zeleno' svjetlo imaju i od Vlade i za što dovršavaju pripremu natječaja.
Natječaj će pak objaviti u siječnju iduće godine, a optimizam za cijeli posao, kako kaže, ulijeva veliko zanimanje za tim partnerstvom brojnih europskih zračnih luka (Frankfurt, Muenchen, Zuerich, Istanbul, Beč, Pariz) te drugih iz svijeta, kao i investicijskih fondova.
Peović napominje i da je iduća godina zadnji čas da se tako nešto počne raditi u Zračnoj luci Zagreb, jer konkurencija ne miruje, posebno Beograd i njegova zračna luka. Investicija za cijeli taj posao procjenjuje se na oko 180 milijuna eura, a time bi zagrebačka Zračna luka postala glavna u regiji.