Ne iznoseći konkretne brojke niti postotke rasta o ovogodišnjim noćenjima, prihodima, popunjenosti i druge, napominjući da to ne dopušta politika tvrtke, Mahoney koji je na čelu tog hotela od proljeća 2009., ocjenjuje da njihov ovogodišnji rast nije rezultat oporavka tržišta nego borbe hotela s pet zvjezdica za svoj udjel.
Iako je još prisutna slabija potrošnja gostiju, prilagođavanjem ponude i fleksibilnošću cijena uz pružanje visoke razine usluge uspjeli su zabilježiti bolje rezultate od lanjskih. To se posebno odnosi na domaće poslovne goste i njihova noćenja, za razliku od Zagreba i cijele Hrvatske koja s domaćeg tržišta i dalje bilježi pad.
Ove su godine u hotelu imali manje dolazaka turističkih grupa nego prije, ali je zato bilo više dolazaka individualnih gostiju, korporativnih grupa u tranzitu te općenito poslovnih grupa.
Za hotel Mahoney kaže i da je ove godine profitabilniji zbog promjene smjera djelovanja i bolje ekonomije troškova, pri čemu troškove nisu grubo rezali nego uklanjali nepotrebne izdatke. Plaće, kao i sve druge izdatke podmiruju na vrijeme, što je i jedan od ključnih elemenata odgovornog poslovanja hotela kao dijela Rezidor Grupe.
Ipak, profit bi mogao biti i bolji, da nema, kako kaže, otegotnih okolnosti poput previše regulacija, preopterećenja birokracijom i nedostatka potpore grada, koji primjerice ignorira zahtjev hotela da parkirna mjesta koja unajmljuju od grada ne plaća po regularnim cijenama kao u centru grada nego po cijenama više sukladnim tržištu.
Ističe i da općenito u hrvatskom turizmu i hotelskoj industriji vidi puno nerealiziranog potencijala koji bi se mogao ostvariti uz nešto vizije i više političke volje, što, kako smatra, na žalost za sada oboje nedostaje.