Smatrajući da udruženim snagama javnog i privatnog sektora cijele županije postoji velika šansa da se Zračna luka Krk digne na višu razinu te počne prihvat većeg broja turista, posebno iz Velike Britanije, Rusije i Skandinavije, Staničić vjeruje kako će to znatno poboljšati promet i produljiti sezonu ne samo u objektima LRH nego i na cijelom Kvarneru.
Za samu LRH ističe da nakon izvršene promjene vlasništva (formalizirane na skupštini u rujnu ove godine, formiranjem novog Nadzornog odbora te proširenjem Uprave za još dva člana) naglasak stavlja na restrukturiranje i razvoj.
Ipak, iduće se godine po tom pitanju, kako kaže, neće još ništa dramatično niti posebno investicijski događati, jer su u fazi detaljnih analiza svih segmenata poslovanja i radnih procesa kako bi se i vlasnik i novi Nadzorni odbor što detaljnije upoznali s tvrtkom s ciljem što kvalitetnijeg određenja platforme budućeg razvoja.
S tim u vezi u tvrtku planiraju dovesti i nekoliko hrvatskih stručnjaka s iskustvom na hotelskom području, a za sada, kako ističe, ne razmišljaju o dovođenju neke strane hotelske upravljačke grupacije, što je i opredjeljenje novog vlasnika (SN Holding/Darko Ostoja).
Vrlo bitnim Staničić ističe što će s gradom Opatijom i svim jedinicama lokalne samouprave, koji su im partneri, ali i dobrim dijelom vlasnici, početi raditi i na master planu razvoja turizma cijele destinacije, što će biti bitna odrednica i razvoja LRH.
Naglašava kako je LRH u novom svjetlu, restrukturiranu i obnovljenu s investicijskim zamahom, realno očekivati za tri do pet godina, što smatra dobrim, jer se neće 'srljati' u stvaranju varijanti održivog razvoja tvrtke.
Ističući da za sada nema nikakvih planova ni pomisli da se bilo što iz sastava LRH prodaje, Staničić naglašava i da novo vlasništvo nije donijelo nikakve poremećaje u radu tvrtke, što pokazuju i rezultati poslovanja za devet mjeseci ove godine koji su s nešto manjom dobiti nego lani, ali sa zadržanom stabilnošću i likvidnošću.
Gotovo 90 posto prihoda LRH ostvaruje na stranim tržištima, a s obzirom na specifičnost Opatije kao destinacije njihova prosječna godišnja popunjenost od 44 posto nešto je bolja od prosjeka hotelskih kuća u Hrvatskoj od oko 36,4 posto.
Za radnike kaže da su naravno u iščekivanju, ali da im je novi vlasnik već iznio viziju razvoja, dodavši kako u budućnosti ne treba očekivati drastične promjene pa niti otpuštanja, a da je na menadžmentu da poveća obim posla pa će i radnika trebati još. Ističe i da sa sindikatom imaju korektne odnose, poštuju Kolektivni ugovor i redovito isplaćuju plaće.
(Hina) xtam yds