"S obzirom na dostupne podatke, ne možemo zaključiti zašto učenik padobranac... nije pokušao aktivirati rezervni padobran", ističe agencija i dodaje kako potpuno otkazivanje glavnog padobrana nije uzrok nesreće jer je to redovita pojava u padobranstvu i svi se padobranci tijekom školovanja pripremaju za postupke u izvanrednim situacijama, što na kraju dokazuju polaganjem pismenog ispita iz predmeta vezanog uz prisilne postupke.
Agencija navodi da je istraga provedena u suradnji s Češkim institutom za istragu zrakoplovnih nesreća (Air Accidents Investigation Institute), koji je odobrio završno izvješće, te kako u tom izvješću nije navedeno nijedno ime ni odgovornost nijedne osobe i kako se njime ne može i ne smije koristiti za optuživanje, utvrđivanje odgovornosti i naplatu štete od osiguravatelja.
Agencija navodi da će završno izvješće o zrakoplovnoj nesreći padobranom objaviti na internetskim stranicama www.azi.hr početkom 2011. godine, a objavit će i sva završna izvješća od siječnja 2002. i sve statističke podatke i analize događaja u zračnom prometu.
Nesreća o kojoj je u ovom završnom izvješću riječ, dogodila se 12. lipnja prošle godine, kad je 27-godišnji Matija Knežević iz Orahovice skočio iz zrakoplova Aerokluba "Borovo" s tisuću metara, padobran mu se nije otvorio te je pao u dvorište obiteljske kuće u Velebitskoj ulici. U Aeroklubu "Borovo" je pohađao Padobransku školu, a to mu je bio drugi skok u životu.