Riječ je o rebrendirane 22 trgovine nekadašnjeg Presoflexa, izvijestili su iz Mercatora-H najavljujući da će početkom 2011. Getro market lansirati na još 20 lokacija u sjeverozapadnoj Hrvatskoj.
Predsjednik Uprave Mercator-H Hrvoje Štorga ističe kako je Getro market jedan od odgovora na recesiju prvenstveno potrošačima srednje i niže kupovne moći.
Koncepcija Getro marketa temelji se na strategiji analize potreba i mogućnosti mikrolokacije.
Getro market rezultat je analiza potreba dosadašnjih kupaca te ekonomskih i socio-demografskih pokazatelja tog područja, objašnjava direktor maloprodaje Mercatora Tomislav Bagić.
Slijedom toga redefiniran je asortiman i ponuđene povoljnije cijene kroz reinvesticiju vlastite marže, a najniže cijene na pojedinom području plasiraju se u segmentu trgovačke marke Getro koja će biti jeftinija od 10 do 50 posto u odnosu na ostalu ponudu, kaže Bagić.
Iz Mercatora-H ističu i kako će Getro market nastaviti i Mercatorovo opredjeljenje da kroz svoj trgovački lanac potiče razvoj lokalne proizvodnje.