Istaknuvši da je taj portal zamišljen kao novo središnje mjesto hrvatske MICE odnosno kongresne industrije, voditelj tog projekta Darko Ševa na današnjoj je konferenciji za novinare kazao kako vjeruje da će i to pridonijeti daljem razvoju tog segmenta turizma.
Dodao je i da je cilj portala osim promocije Hrvatske kao kongresne destinacije olakšati organizatorima kongresa i drugih skupova potragu za kapacitetima i drugim uslugama kao i više umrežiti samu industriju.
Portal je za sada dostupan samo na hrvatskom jezikom, ali se već radi na njegovoj engleskoj verziji koja bi trebala krenuti početkom iduće godine, kao i njegovo širenje na regiju, najavio je Ševa.
Podršku za taj projekt Centar za poslovni turizma dobio je od Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice (HTZ), kao i Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) čiji je voditelj Kongresnog ureda Zlatan Muftić pohvalio tu privatnu inicijativu istaknuvši veliku važnost kongresa za financijsku dobit svakog prostora i mjesta gdje se održava.
Taj se turistički segment događa tijekom cijele godine, potrošnja kongresnih gostiju veća je od odmorišnih, pa stoga treba poticati ulaganje u razvoj tog segmenta. Iako Hrvatska svake godine sve bolje stoji na svjetskoj kongresnoj sceni, te je na 44. mjestu među 100-ak kongresnih destinacija, Muftić napominje da ipak ima još dosta potencijala za razvoj te da bi više skupova, posebno velikih dobrodošlo.
Pozitivna iskustva iz tog segmenta iznio je i direktor prodaje i marketinga kongresnog centra zagrebačkog Hotela Antunović Ivan Liović naglasivši da su zadovoljni sve većim brojem skupova te što će i ove godine na skupovima u tom hotelu biti sličan broj gostiju kao lani, oko milijun. Ipak, ističe i da se još osjeti smanjena potrošnja tih gostiju, pogotovo domaćih, dodavši da bi bilo dobro da na skupovima u Hrvatskoj bude više inozemnih sudionika.