Ta je promocija organizirana u sklopu aktivnosti hrvatskih vinara na međunarodnoj sceni kojoj je među ostalim cilj stvaranje i jače pozicioniranja hrvatskog vinskog brenda.
Osim predstavljanja i kušanja vina proizvođača iz Istre, Dalmacije i Slavonije, u sklopu londonske promocije za dvadesetak je utjecajnih londonskih distributera, sommeliera i kupaca organizirana i posebna večera uz potporu Hrvatske gospodarske komore (HGK).
Najveći naglasak predstavljanja "Wines of Croatia" bio je na hrvatskim autohtonim sortama - malvaziji istarskoj, teranu, plavcu malom, babiću, pošipu i graševini, vinima koja, kako se ističe, najbolje odražavaju teritorij i posebnost regija.
Iz Vinistre napominju i da je "Wines of Croatia" u Londonu prvo u nizu međunarodnih vinskih događanja otkad je u rujnu ove godine osnovana Koordinacija vinskih udruga i obiteljskih vinarija Hrvatske.
Glavni zadatak te koordinacije je promocija vina kao hrvatskog strateškog turističkog i gospodarskog proizvoda, te poticanje njegovog izvoza.