"Iza Germanwingsa je najbolja godina u povijesti njegova poslovanja", konstatirao je Winkelmann u neformalnom razgovoru s novinarima.
Germanwings će ove godine poslovati u plusu, najavio je njegov izvršni direktor, ne želeći navesti nikakve konkretne brojke.
Upozorio je i da mnogi diskontni prijevoznici nemaju dovoljno kapitala koji bi im osigurao opstanak na dulji rok. "Većina njih posluje s gubitkom. Zato će nestati gotovo svi mali prijevoznici", prognozirao je.
Germanwings je član grupe njemačke zrakoplovne kompanije Lufthansa, a počeo je s radom 2002. U 2006. kompanija je ostvarila rast prihoda od prodaje na gotovo 560 milijuna eura u odnosu na 400 milijuna eura, ostvarenih godinu dana ranije. Broj putnika uvećan je u 2006. na 7,1 milijuna u odnosu na 5,5 milijuna u 2005.
U osvrtu na nova tržišta izvršni direktor Germanwingsa istaknuo je da uz širenje na istočnu Europu njegova kompanija pomno prati stanje u europskim zemljama u kojima javni zračni prijevoznici posluju s gubitkom. Naime, prijevoznici koje subvencionira država koče razvoj diskontne konkurencije, upozorava on.
"Državni zračni prijevoznici u Italiji i Grčkoj nikada u svojoj povijesti nisu poslovali u plusu niti će to činiti u dogledno vrijeme", ističe Winkelmann.
Dodatna je prepreka za razvoj diskontnih prijevoznika nepostojanje jedinstvenog sustava kontrole zračnog prometa u Europi. "Stotine odvojenih kontrolnih centara povlače za sobom ogromno rasipanje goriva i vremena. To nije dobro ni za okoliš ni za naše klijente", zaključuje on.
Istodobno predviđa da će se uspješni diskontni prijevoznici razviti u virtualne putničke agencije. "Ako imate brand koji ulijeva povjerenje i vrijedne proizvode, klijenti će kod vas također unajmljivati hotelske sobe i automobile, kupovati police osiguranja i sve ostalo", tvrdi on.