BSP (Billing and Settlemnet Plan) je sustav standardiziranog izdavanja, obračunavanja i naplate putničkih zrakoplovnih karata koje izdaju putničke agencije s licencom IATA-e.
Prije uspostave BSP-a svaka pojedina aviokompanija sklapala je poslovni aranžman s agencijama koje su potom morale za svaku kompaniju načiniti poseban izvještaj o prodaji i prihodima.
BSP, objasnila je savjetnica za odnose s IATA-om u Croatia Airlinesu Lana Marić - Štimac, ukida potrebu sklapanja posebnih aranžmana između agencija i prijevoznika, jer automatski obrađuje i obračunava izdane avio karte na temelju unesenih podataka o destinaciji i drugim pojedinostima leta.
To donosi znatne uštede zrakoplovnim prijevoznicima koji nemaju izravni kontakt s agencijama jer je sve 'u rukama' BSP sustava, a za agencije to pak znači da ne moraju sa svakom pojedinačnom kompanijom sklapati ugovore.
U Hrvatskoj je BSP na snazi od 1999. godine, a promet preko BSP-a danas iznosi 150 milijuna dolara godišnje. Na sustav je priključeno stotinjak prodajnih mjesta na kojima se mogu kupiti avionske karte.
Prvi korak u realizaciji regionalne uspostave sustava je uključenje IATA-inih akreditiranih putničkih agencija iz Bosne i Hercegovine u BSP sustav Hrvatske, a što je obavljeno 1. prosinca, a očekuje se da će se sustavu do kraja 2007. priključiti agencije iz Makedonije i Albanije, rečeno je na konferenciji.