Uspinjača će se, nakon službenog otvaranja, naplaćivati dva eura po osobi za povratnu vožnju na najvišu točku, Ljubljanski grad, brdo s brojnim kulturnim i povijesnim sadržajima i odličnim vidikovcem.
Višegodišnja gradnja uspinjače stajala je 7,2 milijuna eura, a Darko Brlek, direktor tvrtke Festival Ljubljana koja ima koncesiju za njeno upravljanje, izjavio je da će se investicija amortizirati kroz 40 godina.
Uspinjača i narasli troškovi tijekom njene gradnje bili su čestom temom polemika u skupštini grada proteklih godina. Protivnici tog poduhvata govorili su o propaloj investiciji i ideji koja je "passe" jer je prvi put iznesena krajem 19. stoljeća, dok su zagovornici uspinjače ustrajali u tvrdnjama da se radi o obogaćivanju turističke ponude.
Uspinjaču je gradilo jedno švicarsko poduzeće, a vožnjom u jednoj minuti savlada 70 metara visinske razlike. Kabina može primiti 33 putnika, te računajući i na vrijeme ukrcaja putnika u jednom satu na vrh prevesti 500 posjetitelja.
Gradske vlasti ubuduće uz donju stanicu uspinjače namjeravaju napraviti parkiralište, a najvišu točku u starom dijelu grada zatvoriti za automobilski promet.