"Uvjereni smo da natječaj treba poništiti, a novi pripremiti u skladu s pravilima struke", ocijenilo je u petak društvo slovenskih dizajnera u javnom prosvjedu naslovljenom na vladu.
"I logotip i slogan vrlo su slični rješenju za koje su se odlučili Slovaci", rekao je Matjaž Čuk, dizajner i urednik web-časopisa Dmagazin.
Miljenko Licul, jedan od vodećih slovenskih dizajnera, rekao je da Slovenija sve manje ulaže u svoj vizualni identitet.
"Pod pritiskom navodne financijske učinkovitosti agencije pristaju na sve, a standardi se brzo, skoro planski smanjuju", rekao je Licul koji je poznat po svom dizajnu slovenske valute tolar i niza drugih državnih projekata.
Način na koji se je vlast odlučila za dizajn i slogan koji bi morao reprezentirati Sloveniju kritizirali su zadnjih tjedana i oporbeni političari nazivajući ga amaterskim. Oni zamjeraju premijeru Janezu Janši što se nekoliko dana pred zaključenja javnog natječaja dao slikati za novine s kapom na kojoj je pisalo "I feel Slovenia", otkrivši tko će na natječaju pobijediti.
Pri tome su četiri slova (love) na Janšinoj kapi bila istaknuta drugom bojom, čime je predsjednik vlade navodno na zanimljiv način javno izrazio ljubav svojoj novoj pratilji.