Ustavni suci ukinuli su sporne odredbe, no odlučili su da će one prestati važiti sredinom srpnja 2008.
O odredbi koja ograničava pristup reviziji Ustavni sud raspravljao je 2000. i 2004., no tada nije prihvatio prijedlog za pokretanjem ocjene ustavnosti. Sada su ustavni suci sami pokrenuli postupak ocjene ustavnosti jer su "razlozi, zbog kojih zakonsko uređenje revizije ocjenjuje ustavnopravno neprihvatljivim, širi i dijelom drugačiji od onih koje su u svojim prijedlozima naveli prethodni i sadašnji predlagatelji".
Ustavnost dviju odredbi ZPP-a osporilo je više predlagatelja koji smatraju da je riječ o diskriminirajućim odredbama. Po njihovom mišljenju, propisana visina vrijednosti spora kao uvjet za revizijsku zaštitu pred Vrhovnim sudom ograničava mogućnost da svi građani dobiju jednaku sudsku zaštitu.
Ustavni suci zaključili su da su se izmjenama ZPP-a pravne mogućnosti za podnošenje revizije postupno smanjivale, posebice u razdoblju od 1999. Po njihovom mišljenju, revizijom kako je danas propisana Vrhovni sud nije u mogućnosti ostvariti ustavnu nadležnost osiguravanja jedinstvene primjene zakona i ravnopravnost građana. Stoga su ustavni suci ukinuli sporne odredbe kako bi omogućili zakonodavcu da propiše novi zakonski okvir u kojem će Vrhovni sud ostvariti tu ustavnu ulogu.
Za razliku od žalbe koja je redovan pravni lijek svakome zajamčen Ustavom, revizija je izvanredni pravni lijek koji je u nadležnosti zakonodavca i može se koristiti samo u slučajevima koji su propisani zakonom. Revizijom parnične stranke mogu osporavati drugostupanjske presude koje su donijete u povodu žalbi protiv presuda prvostupanjskih sudova te rješenja drugostupanjskih sudova kojima se postupak pred sudom pravomoćno završava.