Odobrenje europskih i američkih regulatora taj bi zrakoplov - koji će svojim ulaskom u komercijalnu uporabu iduće godine postati najveći putnički zrakoplov na svijetu - trebao dobiti sredinom prosinca.
U sjedište tvrtke u Toulouseu doletio je u četvrtak nakon uspješnog proputovanja sjevernim i južnim polom, prvo sletjevši u nedjelju u Johannesburg, u utorak u Sydney te konačno u srijedu u Vancouver.
Posljednji krug probnih letova, koji zrakoplov provode kroz sve korake letenja pod normalnim uvjetima, Airbus A380 započeo je 13. studenoga odletjevši prvo za Singapur, te potom za južnokorejski glavni grad Seoul.
Drugi probni let odveo ga je do Hong Konga i Japana, treći je obuhvatio zračne luke u Kini, dok je četvrti i posljednji bio opisani epski put oko svijeta koji je završio u četvrtak u 13.30 sati po srednjoeuropskom vremenu.
"Let je bio vrlo dobar. Odličan. Zrakoplov je potvrdio da se radi o vrlo dobroj, ugodnoj i tihoj mašini", kazao je probni pilot Hugues Van Der Stichel.
Zrakoplovom su upravljali piloti Europske agencije za sigurnost zrakoplova i Američke savezne administracije za zrakoplove (FAA), koji su proveli niz tehničkih procjena. Tijekom testnog programa taj je zrakoplov maksimalnog kapaciteta 840 putnika letio ukupno 152 sata.
Lansiranje A380 zadobilo je negativan publicitet zbog odgoda isporuka izazvanih problemima s električnim kablovima, zbog kojih je američki FedEx, najveća svjetska grupacija za brzu isporuku, početkom prošloga mjeseca otkazao svoju narudžbu tih zrakoplova. Njegove isporuke zasada kasne dvije godine.