Citirajući višeg dužnosnika Airbusa, list navodi kako se predviđa da bi poslovi vrijedni oko 3,5 milijarde američkih dolara mogli biti dodijeljeni vanjskim kompanijama, te da bi se tako postotak poslova odrađen kroz outsourcing povećao s 30 na 50 posto.
Iako se europski zrakoplovni koncern EADS još nije odlučio na proizvodnju zrakoplova A350 XWB, dvomotornog aviona za prekooceanske letove kojim bi konkurirao Boeingovima modelima 777 i 787, očekuje se da će to učiniti uskoro.
EADS je ukupne troškove razvoja procijenio na 12 milijardi dolara. Sada mora dokazati da je u stanju riješiti problem proizvodnje zbog kojeg isporuka superjumbo jeta A380 kasni dvije godine.
Financial Times citira analitičara koji odluku o outsourcingu tako velikog dijela proizvodnje smatra "golemim pomakom" u radnoj kulturi Airbusa, no on istovremeno predviđa da bi taj potez mogao u pitanje dovesti radna mjesta u Francuskoj, Njemačkoj, Španjolskoj i Velikoj Britaniji.
U izviješću Airbusa također stoji da će se programom A350 XWB uvesti još jedna promjena koja se odnosi na povećanu proizvodnju u zemljama u kojima je valuta dolar. "Zbog relativne slabosti dolara u odnosu na euro izgubili smo 20 posto na konkurentnosti", kazao je Olivier Andries, direktor strateškog odjela kompanije.