FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Impresivni podaci o gledanosti SP u Njemačkoj

MARIBOR, 20. studenog 2006. (Hina/STA) - Na međunarodnoj konferenciji o sportskom marketingu, koja se održava u Mariboru, predstavljeni su podaci o televizijskoj gledanosti Svjetskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj.
MARIBOR, 20. studenog 2006. (Hina/STA) - Na međunarodnoj konferenciji o sportskom marketingu, koja se održava u Mariboru, predstavljeni su podaci o televizijskoj gledanosti Svjetskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj.

Utakmice SP-a pratilo je devet i pol milijardi gledatelja širom svijeta. Riječ je o kumulativnom iznosu i on se dobije zbrajanjem gledanosti sve 64 utakmice.

Ljubitelji nogometa u Hrvatskoj proveli su ukupno 98 milijuna sati pred tv-ekranima za vrijeme SP-a.

Finale SP-a u izravnom je tv-prijenosu gledalo dva milijuna Hrvata. Ipak, najimpresivniji podatak kazuje da je čak 94,4 posto stanovništva Hrvatske gledalo barem jednu utakmicu sa SP-a u Njemačkoj.

Ove podatke je na međunarodnoj konferenciji o sportskom marketingu u Mariboru predstavio Boštjan Kušnjerek iz tvrtke "AGB Nielsen", koja se bavi mjerenjem televizijske gledanosti.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙