FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Mičić: trend u turizmu pozitivan

ZAGREB, 17. studenog 2006. (Hina) - Trend u turizmu za ovu godinu je pozitivan, udvostručen je broj hotela sa četiri zvjezdice, gotovo dvostruko je smanjen broj hotela sa dvije zvjezdice, raste broj hotela sa pet zvjezdica, što znači da se dosta ulaže u smještajne kapacitete.
ZAGREB, 17. studenog 2006. (Hina) - Trend u turizmu za ovu godinu je pozitivan, udvostručen je broj hotela sa četiri zvjezdice, gotovo dvostruko je smanjen broj hotela sa dvije zvjezdice, raste broj hotela sa pet zvjezdica, što znači da se dosta ulaže u smještajne kapacitete.

Kazao je to državni tajnik za turizam Zdenko Mičić na susretu s predstavnicima hotelijera i restoratera u sklopu X. Kongresa hotelijera i restoratera koji se jučer i danas održava u Zagrebu.

Turistička sezona je odrađena prema planu, ocijenio je državni tajnik. Podsjetio je i kako je u proceduri zakon o uslugama u turizmu te da konačni prijedlog zakon o ugostiteljstvu ide u Vladu idući tjedan.

Mišljenja je kako Hrvatskoj trebaju novi smještajni kapaciteti u hotelima, navodeći da je prosječna starost hrvatskih hotela 45 godina.

Istaknuo je kako resorno ministrstvo podržava ideju o transformiranju vojnih lokacija i bivših tvornica u turističke objekte, kao i greenfield projekte, ali sukladno prostornim planovima.

Cilj je razvijati turizam na način da Hrvatska mora imati preko 50 posto kreveta u hotelima sa četiri i pet zvjezdica.

"Vrijeme zimmerfrei-a u Hrvatskoj je iza nas. Privatni smještaj, koji je bio obilježje masovnog, jeftinog turizma bivše Jugoslavije, morat će se transformirati, i to u male hotele ili pansione s kvalitetnijom ponudom", kazao je državni tajnik.

Ako želi biti prezentirana kao destinacija kvalitete i vrhunskog turizma Hrvatska mora takav proizvod i ponuditi tržištu, zaključio je.

Predsjednik Izvršnog odbora i predsjedništva HUH-a Franco Palma trend u turizmu ocijenio je pozitivnim, no smatra kako je ipak prespor. Istaknuo je kako Hrvatska mora ulagati u kvalitetu želi li biti konkurentna.

Nužnim smatra donošenje operativne strategije razvoja hrvatskog turizma koja se treba temeljiti na tri postavke - vertikalnoj koordinaciji svih sudionika u turizmu, suradnji u području pojedinih destinacija te podršci turističkom sektoru na svim područjima i nivoima, od makroekonomske do mikroekonomske politike.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙