Ona je novinarima, nakon otvaranja prvog "Agrokorova" hipermarketa "Idea Extra" u Novom Beogradu, kazala da je odluka o čvršćem povezivanju dva trgovinska lanca donesena nakon što su vlasnici dvije kompanije spajanje procijenili gospodarski najracionalnijim, te da će to značiti i povezivanje hrvatskog i srbijanskog tržišta, na kojima su te kompanije već sada na vodećem mjestu.
Za spajanje "Agrokora" i "Delte", kazala je Ljerka Puljić, neophodno je vrijeme, jer je riječ o velikim tvrtkama koje su različito organizirane i na različitim razinama razvijenosti, a "Delta M" i "Konzum" će u trenutku spajanja imati bolju poziciju i potencijal za investiranje na svim tržištima u regiji.
"Time će, kada se usmjere na tržišta Albanije, Makedonije, Rumunjske, za ova dva lanca biti stvorena nova pozicija u regiji", kazala je potpredsjednica "Agrokora".
U trgovački centar "Idea Extra" na Novom Beogradu, veličine 12,5 tisuća četvornih metara, od čega sedam tisuća zauzima hipermarket s 40 tisuća artikala, "Agrokor" je uložio 20 milijuna eura i zaposlio 400 radnika.
Osim hipermarketa, u trgovačkom centru "Idea Extra" nalazi se i 11 prodajno-uslužnih mjesta koji dodatno obogaćuju njegovu ukupnu ponudu. Beogradska veleprodajna tvrtka "Idea" u Srbiji posluje 14 godina, a u posljednje dvije godine bavi se i maloprodajom te na sedam prodajnih mjesta zapošljava 600 ljudi. "Idea" je, uz "Frikom" i "Dijamant", treća "Agrokorova" tvrtka u Srbiji.