FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

FESTO: o brandiranju, korporativnom ugledu i radijskim medijima

OPATIJA, 20. listopada 2006. (Hina) - Nacionalni festival oglašavanja FESTO 2006. nastavljen je danas predavanjima o vrednovanju branda, korporativnom ugledu, hipnotičkom brandiranju i budućnosti radija.
OPATIJA, 20. listopada 2006. (Hina) - Nacionalni festival oglašavanja FESTO 2006. nastavljen je danas predavanjima o vrednovanju branda, korporativnom ugledu, hipnotičkom brandiranju i budućnosti radija.

David Haig iz tvrtke Brand Finance kazao je da je osnovni razlog za kreiranje brandova stvaranje razlika i posebnosti među robama na tržištu. Navodeći dobre i loše primjere brandiranja, Haig je među ostalim naveo da je loš primjer brandiranja simbol za euro kojeg je ranije registrirala jedna osoba, pa je rješenje tog problema Europsku uniju stajalo novca i vremena.

Finn G. Jepsen iz Reputation Instituta smatra da si tvrtke mogu priuštiti gubitak novca, ali nikako gubitak ugleda te da na reputaciju utječu komunikacija, mediji i dioničari. Reputacija tvrtke trebala bi biti stvarna slika situacije u kojoj se tvrtka nalazi, istaknuo je dodavši da je za gubitak reputacije tvrtke dovoljan samo jedan skandal.

Govoreći o temi hipnotičkog brandiranja Dan Herman iz tvrtke Unfair Adventage kazao je da je tajna hipnotičkog brandiranja u tome što većina ljudi iskrivljuje stvarnost u pozitivnom smjeru te da se takvo brandiranje temelji na pozitivno iskrivljenom tumačenju stvarnosti i samozavaravanju, odnosno praznovjerju, ideologiji, obredima ili stilovima života.

Kao primjere hipnotičkog brandiranja naveo je šampanjac te Valentinovo koje je, kako je rekao, iz marketinških razloga osmislila jedna američka tvrtka.

Raoul Gerber iz IP Multimedije smatra da se radio u sljedećim godinama neće značajno mijenjati te da će se nakon 2012., kada će tv programi prijeći na digitalnu tehnologiju, isto dogoditi i s radijskim medijima te da će to omogućiti da radijske postaje umjesto jednog imaju po četiri specijalizirana digitalna programa.

Sutra, posljednjeg dana Festivala bit će, među ostalim, održana rasprava o nogometu kao jednoj od najpropulzivnijih industrija.

Najboljima od 323 prijavljena oglašivačka rada u 12 natjecateljskih skupina na završnoj će večeri FESTO-a biti dodijeljene nagrade.

(Hina) xhsup yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙