FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Opatija: počeo festival oglašavanja FESTO

OPATIJA, 19. listopada 2006. (Hina) - Nacionalni festival oglašavanja FESTO 2006., na kojemu će do 21. listopada sudjelovati više od 1000 stručnjaka zaposlenih u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, tvrtkama i neprofitnim organizacijama, počeo je danas u hotelu "Četiri opatijska cvijeta".
OPATIJA, 19. listopada 2006. (Hina) - Nacionalni festival oglašavanja FESTO 2006., na kojemu će do 21. listopada sudjelovati više od 1000 stručnjaka zaposlenih u oglasnim i marketinškim agencijama, marketinškim odjelima medija, dizajnerskim studijima, odjelima za odnose s javnošću državne uprave, tvrtkama i neprofitnim organizacijama, počeo je danas u hotelu "Četiri opatijska cvijeta".

Glavne su teme ovogodišnjeg, četrnaestog FESTO-a analiza regionalne medijske scene i trendovi njezina razvoja, razvoj različitih područja unutar marketinga te nogomet kao jedna od najpropulzivnijih industrija današnjice, na primjeru komercijalnog modela Svjetskog prvenstva u nogometu u Njemačkoj. Jedna od tema bit će i pripreme Hrvatske i Mađarske za organizaciju Europskog nogometnog prvenstva 2012.

U prvoj raspravi, pod nazivom " Regionalizacija medija - stvarnost ili želja", sudjelovali su vodeći ljudi regionalnih medijskih kuća: Ninoslav Pavić iz EPH, Hans Mahr iz Mahrmedie, Marijan Jurenec iz CME, Mirko Galić s HRT-a i Jasmin Duraković iz RTV FBIH.

Pavić je, među ostalim, rekao da će mediji, posebice novinski, moći normalno funkcionirati ako od oglasa ostvaruju oko 50, pa i do 60 posto prihoda, te da je globalna budućnost tiskanih medija u besplatnim novinama.

Galić je istaknuo da je HRT, koja je najgledanija među europskim javnim televizijama, uspješna u oba bitna segmenta - emitiranju i javnog i zabavnog sadržaja.

HRT je poslovno stabilizirana kuća koja od pojave konkurencije za sada ima više pozitivnih nego negativnih elemenata jer se pripremila na konkurentsko okružje, kazao je.

Duraković je naveo da u BIH, koja je u drukčijim političkim i društvenim okolnostima, pažljivo prate događanja na hrvatskoj medijskoj sceni i nastojanja HTV-a da sačuva vodeću poziciju. RTV FBIH ostvarivala je do nedavno oko 80 posto prihoda od marketinga, ali se taj udjel ulaskom novih medijskih kuća smanjuje.

Program festivala predstavili su na konferenciji za novinare direktor FESTO-a Ozren Kanceljak i predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora, organizatora festivala Tibor Gojun.

Gojun je, među ostalim, rekao da se na godinu u hrvatskoj oglašivačkoj industriji ostvari promet od oko 2 milijarde kuna. Dodao je da se u javnosti spominje i iznos od 4,5 milijarda kuna, ali da je 2 milijarde kuna realan iznos koji se ostvaruje plaćanjem, a da se 15 do 20 posto ostvaruje putem robne razmjene.

U sklopu Festivala i ove će godine biti dodijeljene nagrade za najbolje radove u oglašavanju. Prijavljena su 323 rada, 15 posto više nego lani, a radovi konkuriraju za nagrade u 12 natjecateljskih skupina. Nagrade će dobiti najbolji u kategorijama: tv oglas, serija tv oglasa, radijski oglas, serija radijskih oglasa, novinski oglas, serija novinskih oglasa, vanjski oglas, serija vanjskih oglasa, cjelovita kampanja, sredstva izravne komunikacije, interaktivni mediji i kreativna upotreba medija.

Ove godine FESTO ima i novi i trajni identitet - novi logo "Code of Living - Kod života" koji je sastavljen od desetak različitih, prepoznatljivih i asocijativnih elemenata, odnosno slova logotipova lokalnih, regionalnih i globalnih robnih marki.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙