Iako bilanca još uvijek nije službeno gotova, dobit tvrtke, kako se procjenjuje, trebala bi iznositi oko 100 milijuna kuna.
Izvrsni poslovni rezultati, kazao je Mrakužić, rezultat su značajnog investiranja u daljnje širenje prodajne mreže dm-a u Hrvatskoj.
S ukupnim ulaganjem od 33,5 milijuna kuna ta je tvrtka u prošloj poslovnoj godini otvorila sedam novih i obnovila pet postojećih prodavaonica, te zaposlila 90 novih djelatnika.
Danas dm posluje u ukupno 37 hrvatskih gradova sa 83 prodavaonice, kazao je Mrakužić te naveo kako je prosječna plaća u trgovinama dm-a od 6.500 kuna znatno viša od hrvatskog prosjeka.
Govoreći o planovima za razdoblje 2006/2007, Mrakužić je istaknuo otvaranje stote prodavaonice dm-a u Hrvatskoj, širenje distribucijskog centra u Zagrebu te daljnje širenje dm-a u regiju.
Podsjetio je kako su ljetos otvorene dvije prodavaonice dm-a u Bosni i Hercegovini, dok u Srbiji imaju 12 prodavaonica.
Upitan koliki im je tržišni udio u Hrvatskoj, Mrakužić je rekao kako u Hrvatskoj ne postoji točno ispitivanje tržišnog udjela u drogerijskim kategorijama, no prema njihovim internim procjenama dm drži oko 17 posto udjela.
Mrakužić je danas s vlasnikom Antunović centra Tomislavom Antunovićem potpisao ugovor o zakupu trgovine od 400 četvornih metara koju dm planira otvoriti u sklopu tog centra do kraja ove godine.