FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Otvorena konferencija "Ulaganje u zajednicu-praktični pristupi za tvrtke"

ZAGREB, 19. listopada 2006. (Hina) - U Zagrebu je danas otvorena konferencija "Ulaganje u zajednicu - praktični pristupi za tvrtke" na kojoj se raspravlja o društvenoj odgovornosti tvrtaka i načinima na koje one surađujući s nevladinim udrugama mogu učinkovitije promovirati razvoj zajednice, kao što su investiranje kroz obrazovanje, uključenost zajednice i korporativno davanje.
ZAGREB, 19. listopada 2006. (Hina) - U Zagrebu je danas otvorena konferencija "Ulaganje u zajednicu - praktični pristupi za tvrtke" na kojoj se raspravlja o društvenoj odgovornosti tvrtaka i načinima na koje one surađujući s nevladinim udrugama mogu učinkovitije promovirati razvoj zajednice, kao što su investiranje kroz obrazovanje, uključenost zajednice i korporativno davanje.

Cilj Konferencije je upoznavanje s najboljim hrvatskim i međunarodnim modelima za strateško ulaganje u zajednicu kroz donacije, partnerstva, sponzorstva, ali i uključivanjem zaposlenika u društveno koristan rad u zajednici.

Konferenciju financijski podupire USAID (primarna organizacija Vlade SAD-a za pružanje pomoći), a zajednički organiziraju Academy for Educational Development (AED), International Business Leaders Forum (IBLF) iz Velike Britanije, United Nations Development Program (UNDP) Hrvatska i Hrvatska gospodarska komora (HGK).

Konferenciju su otvorili direktor misije USAID-a u Hrvatskoj William Jeffers, potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU Vesna Trnokop-Tanta, predsjednik Upravnog odbora Podravke Darko Marinac i direktor Responsible Business Solution iz IBLF-a Peter Brew.

Vesna Trnokop-Tanta rekla je da je HGK inicirala osnivanje Zajednice za društveno odgovorno poslovanje koja okuplja 87 tvrtki, te da predlaže da se od iduće godine dodjeljuje i nagrada tvrtkama za društveno odgovorno poslovanje. Najveći zadatak je buđenje svijesti hrvatskih tvrtaka kako bi društveno odgovornog poslovanje postao brand, rekla je Trnokop-Tanta.

Predsjednik Upravnog odbora Podravke Darko Marinac predstavio je konkretne aktivnosti te tvrtke u društveno odgovornom poslovanju koje opravdavaju njezin imidž "kompanije sa srcem". Podravka je hrvatska i regionalna tvrtka i želimo u jugoistočnoj Europi postaviti model koji će drugima pokazati put, rekao je Marinac.

Direktor misije USAID-a u Hrvatskoj William Jeffers je rekao da one tvrtke koje odbijaju društveno odgovorno poslovanje neće biti privlačne potrošačima. Rekao je da su istraživanja pokazala da samo 16 posto ljudi u SAD-u nisu znali kakvo je to poslovanje, imali su različita tumačenja ali su shvaćali da je riječ o vrlo važnoj temi.

Direktor Responsible Business Solution iz IBLF-a Peter Brew istaknuo je da je Hrvatska važna zemlja, koja je u tranziciji i da su se angažirali vrlo praktično kako bi hrvatske tvrtke učile na njihovim iskustvima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙