FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Disney namjerava djeci prodavati zdraviju hranu

NEW YORK, 17. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Korporacija Walt Disney objavila je da će ograničiti količinu masnoća i kalorija u hrani koju prodaje s likom Mickeya Mousea i njegovih prijatelja, u skladu s novim trendom industrije hrane da za djecu proizvodi zdravije obroke.
NEW YORK, 17. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Korporacija Walt Disney objavila je da će ograničiti količinu masnoća i kalorija u hrani koju prodaje s likom Mickeya Mousea i njegovih prijatelja, u skladu s novim trendom industrije hrane da za djecu proizvodi zdravije obroke.

Počevši od ovog mjeseca, obroci za djecu u Disney parkovima uključuju nisko kalorično mlijeko, sokove i vodu umjesto gaziranih pića. Pečene su krumpiriće u tim novim obrocima zamijenili umakom od jabuka ili mrkvom.

Iz Disneya je također priopćeno da su objavljenje nove smjernice za hranu koja se koristi njihovom licencom te da od korisnika istih očekuju da će se novoj politici prilagoditi do kraja 2008. Novi praksa uvodi se u vrijeme kada ističe i desetljetni ekskluzivni ugovor Disneya o promoviranju filmova uz Happy Meals, McDonaldsovu brzu hranu za djecu.

Sve prisutnija činjenica u medijima da 17 posto američke djece i adolescenata ima problema s težinom ili je pretilo potaknula je vodećeg proizvođača hrane, kompaniju Kraft Foods kao i neke druge da promijene način na koji djeci promoviraju slatkiše i mastima zasićenu hranu.

"Tu morate biti čisti kao suza", kazao je Bob Goldin, izvršni potpredsjednik kompanije Tchnomic za istraživanje hrane.

Financijski direktor Disneya je pak istaknuo kako se očekuje "blagi" porast troškova nabave za zdraviji paket. "Mislimo da je ovo pravi pristup za našu tvrtku jer sve više roditelja traži izbor koji će im omogućiti da svoju djecu zdravo hrane", rekao je.

McDonald's je na svoj meni dodao narezane jabuke i salate za predjelo, a smanjio velike porcije pečenih krumpirića i gaziranih pića.

Istovremeno su Kraft, PepsiCo i drugi iz svojih proizvoda uklonili trans masnoće i uveli više proizvoda namijenjenih potrošačima koji vode računa o zdravoj prehrani.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙