"Online" kupci su u svoje košarice stavili 10 posto manje proizvoda koji su sadržavali zasićene masnoće, odlučujući se češće za zdravije proizvode, prenose britanski mediji. Znanstvenici s australskog George Institute for International Health ustanovili su da je internetskim kupcima to postala stalna praksa.
Jedan od znanstvenika koji su sudjelovali u istraživanju, dr. Bruce Neal, smatra da su jasno i pregledno ispisani podaci o prehrambenim vrijednostima proizvoda bez sumnje utjecali na kvalitetniji izbor kupaca. Australski "online" kupci koji su sudjelovali u istraživanju prosječno su imali oko 40 godina, a ustanovljeno je da su oni stariji imali izraženiju svijest o zdravim namirnicama.
Dr. Beckie Lang iz Udruge za istraživanje problema pretilosti smatra da je ovakav tip "online" kupovine izvanredna zamisao. "Na ovaj način ne prisiljavate kupca da kupi proizvod, već mu samo jasnije pokazujete koje su njegove nutritivne vrijednosti. Možda bi se situacija popravila i kad bi tijekom tradicionalne kupnje u dućanima, na proizvodima bile istaknute veće deklaracije s podacima o prehrambenim vrijednostima proizvoda ili kad bi se na pojedinom proizvodu, primjerice, istaknulo da sadrži veliku količinu soli, masnoća ili šećera," smatra dr. Lang. Istaknut podatak o količini šećera na proizvodu bio bi iznimno koristan dijabetičarima.
Jedan od članova National Obesity Foruma dr. David Haslam smatra da bi bilo jako dobro kad bi se na neke proizvode mogle staviti upadljivije deklaracije, koje bi upozoravale da je riječ o nezdravim, odnosno zdravim proizvodima. S njim se slaže i Maura Gilespie iz British Heart Foundation koja smatra da bi svi trgovci i dobavljači trebali usvojiti prijedlog o stavljanju dovoljno velike i jasne deklaracije na prednjoj strani proizvoda koje bi odmah privukle pogled kupca. Ona vjeruje da je upravo to glavni razlog zbog kojega se internetski kupci bez puno razmišljanja odlučuju za zdravije prehrambene proizvode.