Financijsko spašavanje kompanije, koja je lani zabilježila gubitak od 167 milijuna eura, ovisi o industrijskom planu koji priprema vlada, koja u svom vlasništvu ima 49 posto dionica Alitalie, kazao je Rutelli listu la Repubblica.
Ono također ovisi i o temeljnoj promjeni smjera, uvođenju privatnog kapitala i sklapanju međunarodnog saveza, istaknuo je Rutelli.
"Azija raspolaže sredstvima i zrakoplovima ali joj nedostaju rute. Drugi partneri kao što su Francuzi ili Nijemci bili bi manje velikodušni saveznici", drži on.
Talijanski premijer Romano Prodi je ovog mjeseca odredio rok od tri mjeseca za donošenje plana spašavanja, koji je ujedno za Alitaliu i posljednja prilika. Ta se aviokompanija već pokušala povezati s Air France - KLM-om, no ta francusko-nizozemska skupina koja u vlasništvu ima dva posto dionica Alitalie prijedlog je odbila sve dok se talijanska kompanija ne oporavi.
U nemogućnosti da izađe na kraj s gubicima, Aitalia bi ove godine mogla zabilježiti dodatni gubitak od 300 milijuna eura, stoji u internom dokumentu kompanije kojeg su se dokopali mediji.