Istraživanje je provedeno na uzorku od 1.000 ispitanika, a u generalnom poretku između deset najjačih robnih marki jednak je broj domaćih i multinacionalnih proizvoda, odnosno prisutno je pet domaćih i pet multinacionalnih robnih marki na listi najjačih.
Indeks uspješnosti robne marke izračunat je na temelju pet glavnih indikatora kojim se mjeri snaga robne marke - prepoznavanje, iskustvo, razmatranje, upotreba i lojalna upotreba.
Vodeća robna marka Zvijezda ulje prijašnje je drugo mjesto zamijenilo prvim i to sa indeksom uspješnosti BPI 71.
Vegeta se našla na drugom mjestu, a nakon nje se pozicionirala Coca-Cola koja bilježi skok sa četvrtog na treće mjesto.
Na četvrtom se mjestu našla multinacionalna marka Orbit guma za žvakanje, a slijedi Gillette britvica koja je sa desetog skočila na peto mjesto.
Domaća marka Zvijezda majoneza bilježi pozicioniranje na šesto mjesto ljestvice, što je njezin uspon sa prijašnjeg devetog mjesta.
Domaća robna marka Frank klasična kava, koja je u zadnje tri godine uvijek bila među 20 najjačih, zauzela je sedmo mjesto. Slijedi Ariel na osmom mjestu, Milka na devetom mjestu i gazirana Jamnica na desetom mjestu.