FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Važna obavijest: ispravak vijesti HNA2192: Od Splita do ...

ZAGREB, 4. listopada 2006. (Hina) - Molimo korisnike da u vijesti HNA2192 emitiranoj pod naslovom "Od Splita do Kaštela od 10. prosinca i željeznicom" isprave funkciju Marijana Klarića. Greškom je navedeno da je on glavni direktor HŽ-a, a njegova je funkcija zamjenik predsjednika Uprave Hrvatskih željeznica.
ZAGREB, 4. listopada 2006. (Hina) - Molimo korisnike da u vijesti HNA2192 emitiranoj pod naslovom "Od Splita do Kaštela od 10. prosinca i željeznicom" isprave funkciju Marijana Klarića. Greškom je navedeno da je on glavni direktor HŽ-a, a njegova je funkcija zamjenik predsjednika Uprave Hrvatskih željeznica.

Ispravljena vijest glasi:

SPLIT, 4. listopada 2006.(Hina) - Hrvatske željeznice (HŽ) od 10. će prosinca ponovno uspostaviti redovitu putničku željezničku vezu između Splita i Kaštel Staroga, najavio je zamjenik predsjednika Uprave Hrvatskih željeznica Marijan Klarić.

Uspostavljanje željezničkog prometa između Splita i Kaštela, s 13 dnevnih polazaka, uvod je u produženje te linije do Zračne luke u Resniku, a zatim i do Trogira.

U provedbu prve faze projekta prigradske željeznice HŽ će uložiti najmanje pet milijuna kuna, unatoč postojanju infrastrukturnih preduvjeta, kako bi osuvremenio prugu i putnicima pružio sigurnost i kvalitetu prijevozom dizelskim vlakovima, kapaciteta do 150 mjesta, kazao je Klarić.

Uz postojećih pet postaja, na dvokolosječnoj pruzi, dužine 18 kilometara, izgradit će se i dvije nove u Kaštel Gomilici i Kambelovcu, te više nadzemnih i podzemnih u Splitu.

Prigradskom željeznicom, kao bržem i jeftinijem načinu prijevoza, koja bi od Splita do Kaštel Starog trebala stizati za 22 minute, umnogome bi se rasteretio javni gradski prijevoz, ističe Klarić.

Dodao je kako upravo u tome u HŽ-u vide isplativost projekta, uz njegove ekološke prednosti u odnosu na druga prometna rješenja na području kojemu gravitira više od 250 tisuća stanovnika, ne računajući turiste kojima bi takav prijevoz također bio blizak.

Željeznička veza između Splita i Kaštel Staroga postojala je još 1993. godine, ali je zbog nerentabilnosti ukinuta nakon samo godinu dana, jer se u taj projekt nisu uključile jedinice lokalne samouprave koje nisu poštovale dogovor s HŽ-om o usklađivanju tarifnog sustava u javnom prijevozu. Propasti projekta pridonijele su i zastarjele lokomotive.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙