Organizatori izložbe su Institut za veze s inozemstvom iz Stuttgarta i Geotheov institut u Zagrebu. Izloženo je 86 litografija i bakropisa na kojima je autor nastojao pokazati doživljaje s bojišnica Prvoga svjetskog rata koji su, po likovnoj kritici, trajno utjecali na Dixovo stvaralaštvo.
Autor teksta u katalogu izložbe Eugen Keuerleber ističe da je Dixova umjetnička darovitost uočena još za školovanja na Umjetničkoj školi u Dresdenu, koje je prekinuto u početku Prvoga svjetskog rata kad se Dix dobrovoljno prijavio za odlazak na bojište. Nakon 1919. Dix se vratio u Dresden, nastavio školovanje i u tom razdoblju stvorio djela pod utjecajem ekspresionizma, kubizma, futurizma i dadaizma. Keuerleber ističe da Dix u svoje radove unosi dramu i grotesku, nastojeći šokirati javnost i prosvjedovati protiv političko-socijalnih prilika u Njemačkoj.
Od 1920. Dix je počeo stvarati djela koja odišu "egzaktnim realizmom" te odabrane teme svojih radova prikazuje objektivno, veristički, isključujući svaku emociju. Izložba obuhvaća dva podciklusa: "Kritička grafika 1920.-1924" i "Rat-bakropisi VI 1924."
U ciklusu bakropisa "Rat" prikazao je svoje traumatično ratno iskustvo te taj ciklus likovna kritika uspoređuje s Goyinim ciklusom "Los Desastres da la Guerra". To je vrhunac Dixova grafičkog stvaralaštva i istodobno privremeni dugogodišnji prekid bavljenja grafikom kojoj se ponovno vratio nakon Drugoga svjetskog rata, napominje Keuerleber.
Izložbu je otvorila ravnateljica Goetheova instituta u Zagrebu Juliane Stegner, a otvorena je do 20. listopada.