Međutim, zasad nema nastavka pregovora između dviju kompanija a nije jasno hoće li raniji razgovori uroditi plodom, izvijestio je industrijski list Automotive News pozivajući se na izvore bliske tim kompanijama.
Prema pisanju lista The Wall Street Journala, Ford i GM nakratko su dotaknuli temu saveza, ali su u međuvremenu odustali od te ideje te zasad ne planiraju o tome ponovno razgovarati.
I GM i Ford odbili su komentirati te navode.
"Dužnosnici GM-a, što često ističemo, s drugim proizvođačima automobila rutinski raspravljaju o pitanjima od obostranog interesa", kazao je glasnogovornik GM-a Brian Akre. "Dio je naše politike da ne potvrđujemo niti javno komentiramo takve privatne razgovore koji u mnogim slučajevima ne vode u ništa konkretno".
Glasnogovornik Ford-a Tom Hoyt također je kazao kako ta kompanija odbija komentirati medijske spekulacije.
Analitičari ističu da bi GM i Ford imali koristi od ograničenog partnerstva u podjeli skupih troškova razvoja proizvoda, ali dovode u pitanje smisao eventualnog potpunog spajanja tih dviju kompanija.
Obje kompanije nastoje osmisliti što učinkovitija vozila u pogledu potrošnje goriva te usmjeriti svoje poslovanje tako da smanje pretjeranu ovisnost o sportskim automobilima i malim kamionima, koji su se pokazali najslabijim dijelom američkog automobilskog tržišta.
Oba su proizvođača opterećena i visokim troškovima shema mirovinske i zdravstvene zaštite i rade na razvoju kompliciranih planova uštede u kojima sudjeluje i sindikat zaposlenika u automobilskoj industriji.
"Izravno spajanje predstavljalo bi pozamašan slučaj racionalizacije", kazao je analitičar AMR Researcha Kevin Reale. "Mislim da i ovako imaju previše toga čime se moraju pozabaviti", dodao je.