FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Fiatov udjel na talijanskom tržištu uvećan na 32 posto

RIM, 4. rujna 2006. (Hina/APA) - Talijanski proizvođač automobila Fiat povećao je u kolovozu udio u talijanskom tržištu na gotovo 32 posto, što je njegov najbolji rezultat nakon teške krize iz proteklih godina.
RIM, 4. rujna 2006. (Hina/APA) - Talijanski proizvođač automobila Fiat povećao je u kolovozu udio u talijanskom tržištu na gotovo 32 posto, što je njegov najbolji rezultat nakon teške krize iz proteklih godina.

Pozitivni rezultati postignuti su usprkos teškoćama na talijanskom tržištu automobila koje je u kolovozu zabilježilo pad od 2,3 posto, izvijestili su talijanski mediji.

Fiat se namjerava širiti i u inozemstvu i planira do 2010. proširiti udio na ogromnom ruskom tržištu na pet posto, što odgovara prodaji 80 tisuća osobnih automobila godišnje. Pri ostvarivanju tog cilja kompanija računa i na pomoć strateškog partnera Severstal Auto, automobilskog ogranka ruskog čeličnog diva.

Već sljedeće godine Fiat želi u Rusiji dosegnuti brojku od 36.500 prodanih automobila, pri čemu ima u vidu ponajprije nove modele Grande Punto, Pandu i Cromu. Kako bi ostvarili taj cilj, Fiat i Severstal namjeravaju pokrenuti zajedničku proizvodnju.

U okviru strategije za osvajanje ruskog tržišta dvije kompanije planiraju propagandnu kampanju vrijednu 12 milijuna dolara, pri čemu je u Rusiji dosad već otvoreno 35 Fiatovih izložbenih salona.

"Nazočnost u Rusiji obveza je svih velikih svjetskih automobilskih grupa", konstatirao je direktor marketinga u Fiatu Luca De Meo. Tu činjenicu potvrđuje i podatak da je 2005. uvoz inozemnih automobila u Rusiju porastao za 43,7 posto u odnosu na prethodnu godinu, što odgovara brojci od 774 tisuće automobila.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙