Kalmeta je istaknuo zadovoljstvo rezultatima za prvih sedam mjeseci za koje su podaci poznati, te izrazio nadu da će dobri rezultati stići i za kolovoz, kao i da se očekuju u rujnu i listopadu.
Kad dođe izvješće Hrvatske narodne banke o turističkim prihodima, sigurno ćemo imati razloga za zadovoljstvo, a sve ukazuje na to da će i prihodi i broj dolazaka biti veći, rekao je Kalmeta na konferenciji za novinare na kojoj je predstavljen novi ustroj Hrvatskih željeznica.
Upitan kako komentira pritužbe turista na neljubaznost i slabu kvalitetu usluga, Kalmeta je rekao da je upoznat sa slučajevima lošeg odnosa prema gostima, serviranja loše hrane i pretjeranih cijena.
To je ocijenio lošim jer, kako je rekao, gosti u tim slučajevima ne dobivaju primjerenu vrijednost za svoj novac.
Dodao je da su inspekcije tijekom ovogodišnje sezone bile iznimno aktivne, ali da nisu mogle pokriti sve takve slučajeve, koji, ocijenio je, donose dugoročnu lošu reklamu Hrvatskoj.
Takvu praksu treba ispravljati, zaključio je ministar, jer Hrvatska je turistička zemlja, koja preko 20 posto BDP-a ostvaruje u turizmu.