Najava Krefeldskog muzeja o prodaji približno 120 milijuna vrijedne Monetove gradske vedute Londona s prikazom zgrade parlamenta izazvala je zabrinutost i oštre kritike među kulturnim ocima diljem Njemačke. Ravnatelj svjetski poznate Berlinske galerije Bernd Wolfgang Lindemann rekao je za tjednik "Der Spiegel": "U meni strah budi i sama ideja da bi se tako skupocjeno platno moglo prodati kako bi se sanirala dotrajala zgrada. Ako se to konzekventno nastavi, brzo ćemo se naći u horror scenariju: uređena zgrada muzeja koji zjapi prazninom."
Lindemann zagovara američki model privatnog sponzoriranja. "Dugotrajno gledano nećemo moći izbjeći američki model financiranja kulture i posebno muzeja: privatne donacije za javne institucije. Međutim, i to je u našem slučaju bolje no prodaja skupocjenih objekata." Na pitanje nije li i potreban i bolji marketing za muzeje i razna javna kulturna blaga, Lindemann odgovara: "Možda. Ali kod muzeja koji nema novaca ni da pokrpa krov, to ništa ne koristi. Marketing je daleko skuplji od krovopokrivača."
Savez njemačkih muzeja planiranu prodaju Moneta smatra "kulturnim grijehom". Takav korak, upozoravaju iz krovne organizacije svih njemačkih muzeja, ubuduće bi spriječio mnoge kolekcionare da svoje zbirke zavještaju komunalnim muzejima i predaju u javni posjed.
Njemačko državno vijeće za kulturu u Berlinu smatra da najavljen potez Krefeldskog muzeja čitavu kulturnu javnost u zemlji stavlja pred egzistencijalnu kušnju. A o ozbiljnosti trenutka svjedoči i najnovija vijest iz savezne zemlje Baden-Wuerttemberg, u kojoj je Ured za reviziju te države zatražio da se zbog otvorenih potraživanja Državne galerije u Stuttgartu reducira fundus muzeja odnosno da se drugim riječima počnu prodavati eksponati. To znači, da su Krefeld i Stuttgart otvorili "Pandorinu kutiju" nesagledivih zala, upozorava predsjednik Njemačkog državnog vijeća za kulturu Olaf Zimmermann. "Ako dozvolimo da prodaja umjetnina postane uobičajen način za muzeje da se izvuku iz financijskih kriza, uskoro neće biti moguće zadržati poplavu rasprodaja umjetnina", smatra Zimmermann.
Obrazloženje Krefeldskog muzeja za prodaju Monetovog prikaza britanskog parlamenta iz 1904. glasi da, iako je to najskupocjenija slika u posjedu muzeja, ona u gradskoj zbirci tako skromnih razmjera nema svoje "kulturno okruženje". Stoga se već odavno razmatra mogućnost njene prodaje, a sada se muzej, suočen s prijetnjom urušavanja krova, odlučio na taj korak, kaže pročelnik gradskog ureda za kulturu Roland Schneider.