Televizori s LCD zaslonima izuzetno su popularni u Britaniji i Njemačkoj, te drugim europskim zemljama.
"LCD boom je tek započeo", kazao je Hans Kleis, izvršni direktor Sharpa za Europu. Prema njegovim riječima, 42 posto ukupno do sada prodanih televizora s LCD zaslonima kupili su europski kupci.
Ukupan obujam prodaje u Europi svih proizvođača u ovoj će poslovnoj godini iznositi 18 milijuna televizora, procjenjuju iz te kompanije, pri čemu će Sharp tržište opskrbiti s njih 1,2 milijuna. Prodaja tih televizora daleko je premašila prodaju usporedivih plazma televizora ravnih ekrana.
Europsko tržište funkcionira u "tri brzine", kazao je Kleis. Potrošači u razvijenim zemljama spremni su više uložiti u televizijsku opremu i žele kupovati proizvode koji će trajati, te se tako te zemlje u velikoj mjeri okreću televizorima velikih formata opremljenih naprednim tehnologijama.
Na tržištima u razvoju kao što su poljsko i češko, televizori ravnih ekrana još nisu u tolikoj mjeri ušli u živote građana, dok u najsiromašnijim zemljama još predstavljaju luksuz koji si malo njih može priuštiti.
Inače, Sharp je započeo s proizvodnjom najvećih staklenih panoa u svijetu, veličine 2,16 sa 2,46 metara, kazao je njezin izvršni direktor Katsuhiko Machida. Svaki se taj panel potom razrezuje na bilo osam 46-inčnih (116,84 cm) ili šest 52-inčna (132,08cm) televizijska zaslona.
Sharp će prve televizore napravljene od tih panela predstaviti na ovogodišnjem sajmu potrošačke elektronike koji se održava od 1. do 6. rujna u Berlinu, kazao je Machida. Berlinski je sajam jedan od vodećih svjetskih događanja za plasiranje nove medijske tehnologije.