U sklopu Konzumove akcije, kako je rečeno, promovirat će se proizvodi hrvatskih proizvođača s posebnim naglaskom na proizvode koji nose oznaku "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta". Ti će proizvodi biti posebno označeni u sklopu prodajnog prostora, a organizirana su i njihova dodatna izlaganja na ključnim punktovima unutar prodavaonica.
Namjera ovog projekta, rečeno je, je jačanje opće društvene svijesti o važnosti kupnje hrvatskih proizvoda, što utječe na daljnji razvoj hrvatskog gospodarstva, očuvanje i stvaranje novih radnih mjesta te ukupno povećanje hrvatske proizvodnje.
Starija izvršna potpredsjednica za strategije poslovne grupe Agrokor Ljerka Puljić istaknula je važnost dugoročnog strateškog partnerstva između hrvatskih proizvođača i hrvatske trgovine, što će jednima i drugima osigurati opstanak, razvoj i dugoročnu konkurentnost.
Preduvjet za to je da obje strane prate razvoj tehnologije, da budu u svakom trenutku konkurentni, da se u trgovinama daje prednost domaćim brendovima, no da isto tako proizvodnja podržava trgovinu u njenom razvoju.
Agrokorova strategija partnerstva trgovine i proizvodnje nastavit će se i u regiji, istaknula je Puljić.
Predsjednik Uprave Konzuma Drago Munjiza podsjetio ja kako je poslovna politika tog trgovačkog lanca usmjerena jačanju domaće trgovine, proizvodnje i gospodarstva.
Naveo je kako se ove godine očekuje promet od 11 milijardi kuna te najavio otvaranje novih super Konzuma u Rijeci, Sisku i Zagrebu.
(Hina) xtp yds