Sloganom se također želi ukazati da su kreativnost i inovativnost bili dio hrvatske povijesti te da je neophodno da budu i dio hrvatske budućnosti.
Kako je na konferenciji za novinare istaknuo predsjednik HGK Nadan Vidošević, u akciju će se ove godine uključiti i trgovački lanci, a do sada su svoje sudjelovanje potvrdili Konzum i Getro.
Oni će se svojim aktivnostima uključiti u promociju proizvoda nosioca znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta". Slogan dijela Konzumove akcije će biti "Konzumirajmo hrvatsko", a Getroa "Kupujmo srcem, kupujmo hrvatsko".
Vidošević je posebno naglasio kako HGK akciju provodi u svoje ime, na račun svojih članica te kako akciju ni na koji način ne financira država.
Kako bi približila akciju svim građanima HGK će u rujnu održati promotivna događanja u četiri velika hrvatska grada - Split (5. rujna), Osijek (9. rujna), Zagreb (16. rujna) i Rijeka (25. do 30. rujna).
Akcija "Kupujmo hrvatsko", kako je rečeno, samo je jedna u nizu aktivnosti koje HGK provodi s ciljem promicanja interesa hrvatskog gospodarstva.
Oznake Izvorno hrvatsko nosi 76 proizvoda, a Hrvatske kvalitete njih 151.
(Hina) xtp yds