Rekordna ovogodišnja prodaja 8.197 automobila ostvarena je u svibnju, a u lipnju ih je prodano 7.569.
U prvih sedam mjeseci ove godine, tijekom kojih je prodano 49.254 novih automobila, tržište je poraslo za 12,6 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada ih je prodano 43.727.
U odnosu na prošlogodišnji srpanj, u ovogodišnjem je ostvarena približno jednaka prodaja. Tako je prošli mjesec prodano 27 automobila manje nego u lanjskom srpnju.
Srpanjski tržišni lider je Renault sa 1.051 prodanim automobilom i tržišnim udjelom od 14,04 posto. Opel je prodao 956 automobila, Volkswagen 770, Peugeot 549, Škoda 518, a Citroen 476.
U prvih sedam mjeseci, vodeća marka je Opel sa 7.238 automobila i udjelom na tržištu od 14,7 posto. Renault je ostvario 13,61 postotni tržišni udjel prodavši 6.704 automobila, a Volkswagen ih je prodao 4.856, uz tržišni udjel od 9,86 posto. Listu prvih pet zatvaraju Peugeot i Citroen.
Među modelima, i dalje je vodeća Opel Astra s 553 prodana vozila u srpnju te 4.147 u prvih sedam mjeseci, što je tržišni udjel od 8,42 posto.
Renault Clio je drugi s 3.541 prodanim automobilom u prvih sedam mjeseci i 532 tijekom srpnja, a treći je Fiat Punto sa 333 primjeraka u srpnju i 2.155 u prvih sedam mjeseci.
Skupinu popularnijih modela sa značajnijim tržišnim udjelom zaokružuju Opel Corsa, Škoda Octavia, Škoda Fabia, Volkswagen Golf, Renault Megane, Volkswagen Polo, Citroen C3 i Volkswagen Passat.
Od ukupnog broja novih registriranih automobila u prvih sedam mjeseci, 58 posto je benzinaca, a 42 posto dizelaša.
Najviše automobila u prvih sedam mjeseci prodano je u zagrebačkoj regiji - 17.534 ili 35,6 posto, te Splitsko-dalmatinskoj (4.064 ili 8,3 posto) i Istarskoj županiji (3.949 ili 8 posto), a najmanje u Ličko-senjskoj, Virovitičko-podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.