Satelitski sustav nadzora, GPS, izgleda da je najučinkovitiji i sve brže postaje standard na tržištu. "Uz pomoć sustava GPS u vozilu koji je u dodiru s bazom ili sa softwareom u uredu čitav put automobila i njegova pozicija mogu se ustvrditi", kaže Jutta Modnen, glasnogovornica Siemens VOD-a.
Sustav se može programirati i tako da nadzire primjerice vrijedan kamionski teret, na taj način da se pokrene alarm čim kamion napusti predviđenu rutu.
Fondacija Bjoern Stiger nudi slični GPS sustav za automobile. Takozvana "crna kutija" skrivena je u automobilu s GPS prijemnikom i odašiljačem koji su permanentno aktivni. Ako se vozilo ukrade, vlasnik može na internetu ukucati svoj kod i ustanoviti gdje mu je automobil.
Kanadski tvrtka Imetrik išla je i korak dalje. "Osim što pozicionira automobil, vlasnik kojemu je auto ukraden može ga i na daljinu zaustaviti", kaže menadžer tvrtke zadužen za Europu, Wolfgang Steinhardt.
Čim se automobil ugasi, elektronika spriječava da se ponovno upali. Lopovi se dakle ne zaustavljaju istoga trena kada vlasnik dobije alarm da je auto ukraden, već prvom prigodom kad zaustave automobil ne mogu ga više pokrenuti.
Međutim, Arnulf Volkmar Thieme iz njemačke automobilske udruge ADAC kaže da, iako je protuprovalna tehnologija otišla daleko, nema savršene zaštite, "pogotovo ako imate posla s profesionalnim kradljivcima koji su izvježbani za krađe upravo određenih tipova automobila".