Isključe li se troškovi programa isplate otpremnine, kompanija je ostvarila dobit od 1,2 milijarde dolara, premašivši očekivanja analitičara i više nego udvostručivši dobit iz prvog tromjesečja od 445 milijuna dolara.
Skupi program otpremnina za desetine tisuća radnika išao je na ruku čelniku kompanije Ricku Wagoneru koji je želi "stesati". Ukupni gubitak od 3,2 milijarde dolara podrazumijeva da je velik broj radnika prihvatio ponudu i prijevremenu mirovinu te da su to učinili dvije godine prije no što je planirano.
Zahvaljujući tome Wagoner može do kraja godine srezati godišnje troškove poslovanja za osam milijardi dolara i premašiti vlastiti cilj o njihovu smanjenju za sedam milijardi dolara.
Kompanija je bila u minusu dulje od godinu dana, pri čemu su troškovi premašivali 10 milijardi dolara prije preokreta u prvom tromjesečju ove godine. Njezin udio u američkom tržištu iznosio je u prvoj polovini godine 24,3 posto i najniži je u razdoblju od 1925. Prihodi od prodaje smanjeni su za 12 posto, što je najveći pad među proizvođačima automobila.
Wagoner planira do 2008. smanjiti proizvodnju za jedan milijun vozila i zatvoriti 12 tvornica na području Sjeverne Amerike.