Značajno smanjenje narudžbi samo je još jedna u nizu loših vijesti za tvrtku Airbus koju su uzdrmali i problemi među članovima uprave te teškoće u proizvodnji njezinog najprestižnijeg proizvoda superjumbo zrakoplova A380.
U prvih šest mjeseci 2005. ta je kompanija zaprimila 276 narudžbi. Iz podataka objavljenih na njezinoj web stranici očito je da Airbus zaostaje za svojim američkim konkurentom, tvrtkom Boeing koja je krajem srpnja imala 480 narudžbi.
Airbus je s druge strane isporučio 219 zrakoplova dok ih je Boeing isporučio samo 160, no podaci o narudžbama su indikator budućeg uspjeha te ukazuju na relativnu snagu proizvoda svake kompanije.
Boeing pak bitku dobiva na tržištu zrakoplova za prekooceanske letove sa svojim modelom 787 koji se aviokompanijama nudi kao zrakoplov srednje veličine i učinkovitog korištenja goriva. S druge je strane Airbus morao preoblikovati svoj zrakoplov A350 s kojim je namjeravao na tom dijelu tržišta konkurirati Boeingu.
Osim narudžbi zaprimljenih početkom 2006. za A380, najveći zrakoplov na svijetu koji bi trebao početi letjeti sljedeće godine, nove narudžbe nisu zabilježene. Airbus je u lipnju javnost obavijestio o poteškoćama koje ima u proizvodnji zrakoplova A380 i kašnjenju isporuke time uzrokovanim.
Nakon objave te vijesti saznalo se i za probleme među članovima uprave u Airbusu i njegovoj matičnoj tvrtci EADS-u koji su doveli do odlaska Airbusova izvršnog direktora Gustava Humberta i predstavnika Francuske na poziciji izvršnog direktora EADS-a, Noela Forgearda.