Treba otkupiti još desetak parcela, rekao je bjelovarsko-bilogorski župan Damir Bajs. Napomenuo je da je dogovoru o gradnji pridonijelo i to što županija posljednjih godina subvencionira putničke karte pa je u prošloj godini bjelovarskim željezničkim kolodvorom prošlo oko milijun putnika, što je dvostruko više od broja koji osigurava ekonomsku isplativost pruge.
Riječ je o prvoj novoj pruzi koja će se graditi u Hrvatskoj nakon više desetaka godina, a Hrvatske željeznice u idućoj će godinu osigurati 120 milijuna kuna za početak gradnje.
Kako je rekao zamjenik predsjednika Uprave Hrvatskih željeznica Marijan Klarić, do proljeća iduće godine ishodit će se građevinska dozvola pa će u travnju početi gradnja, a završetak se očekuje 2009.
Cijela će pruga biti elektrificirana, a njezinom gradnjom Bjelovar više neće biti slijepo crijevo željezničkog prometa već će postati dio željezničkog prstena prigradskog prometa Zagreba.