FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Projekt gradske i prigradske željeznice između Splita i Trogira

KAŠTELA, 7. lipnja 2006. (Hina) - Čelnici Hrvatskih željeznica (HŽ) predstavili su danas u Kaštelima projekt uspostave gradskog i prigradskog željezničkog prometa između Splita, Kaštela i Trogira i najavili da bi se projekt počeo provoditi već u idućoj godini.
KAŠTELA, 7. lipnja 2006. (Hina) - Čelnici Hrvatskih željeznica (HŽ) predstavili su danas u Kaštelima projekt uspostave gradskog i prigradskog željezničkog prometa između Splita, Kaštela i Trogira i najavili da bi se projekt počeo provoditi već u idućoj godini.

Željezničko povezivanje mjesta od Trogira do Splita u prvoj fazi predviđa uspostavu redovitog kvalitetnog prometa između Splita i Kaštel Starog klasičnim vagonskim garniturama, kazao je zamjenik generalnog direktora HŽ-a Marijan Klarić na sastanku s kaštelanskim gradonačelnikom Ivanom Udovičićem i članovima Poglavarstva.

Prijevoz putnika vlakom između Splita i Kaštel Starog najvjerovatnije bi se, predviđeno je projektom, počeo obavljati već iduće godine, a stajališta vlakova predviđena su na još pet mjesta između ta dva odredišta na kojima bi bili izgrađeni peroni, dugi po 160 metara s pratećim parkiralištima za automobile, rekao je Klarić.

Vlak sa šest garnitura prometovao bi, prema najavama, u dnevnim frekventnim terminima i mogao bi prevesti oko 1.290 putnika.

Prijevoz vlakom, osim što je financijski isplativiji, i ekološki je prihvatljiviji, a na taj bi se način značajno rasteretio i javni gradski prijevoz, naglasio je Klarić.

Idući korak bilo bi širenje željezničke mreže do Trogira.

Za ostvarenje cjelokupnog projekta, koji u konačnici planira i povezivanje Zračne luke u Resniku s Trogirom i Splitom, trebat će tri do četiri godine, a idejno projektno riješenje za prvu fazu očekuje se u rujnu ove godine.

O cijeni projekta još je prerano govoriti, no, svakako je riječ o više milijuna eura, rečeno je na predstavljanju.

U Hrvatskoj bi se, kako je najavljeno, sustav gradskog i prigradskog prometa trebao razviti u ukupno 14 centara, od kojih su najvažniji projekti za splitsko područje, te između Zagreba i Rijeke i trokut Osijek-Vukovar-Vinkovci.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙