Dovršetak obnove dionice Savski Marof-Sutla i uvođenje vlakova u promet na toj dionici HŽ planira za prosinac ove godine. Time bi naselja zapadno od Savskog Marofa bila povezana preko stajališta Laduč i Sutla na kojima bi se zaustavljali vlakovi prigradskog prijevoza.
Obnovu od Sutle do Vukova Sela Hrvatske željeznice planiraju nastaviti tijekom 2007. tako da se krajem te godine očekuje završetak obnove te dionice i njezino uključivanje u prigradski prijevoz.
Na dionici Vukovo Selo-Kumrovec, koja je obnovljena do 1991. HŽ, planira uvesti promet dizel-motorne garniture koje bi u Vukovu Selu ostvarivale vezu s vlakovima koji voze u prigradskom prijevozu.
Iz HŽ-a podsjećaju da je željeznička pruga Savski Marof-Kumrovec građena od 1955. do 1960. Početkom devedesetih počela je njezina obnova od Kumrovca prema Savskom Marofu i remont je izveden do Vukova Sela u duljini od 23 kilometra, no, rat je prekinuo nastavak radova, a za obnovu je ostalo nešto manje od osam kilometara.
Zbog lošega stanja dionice koja nije remontirana, pa je čak i pri malim brzinama prometna sigurnost bila ugrožena, promet na pruzi Savski Marof-Kumrovec potpuno je obustavljen u studenom 2000. godine i od tada se prijevoz putnika obavlja autobusima u HŽ-ovoj organizaciji, na relaciji Savski Marof-Kumrovec i obrnuto.