FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Prva javna ponuda dionica proizvođača Vespe

MILANO, 21. lipnja 2006. (Hina/AP) - Ništa što je na kotačima ne odražava više duh talijanskog stila nego li skuter Vespa, čiji je duh bezbrižnosti najbolje ovjekovječen u filmu "Praznik u Rimu" u kojem Audrey Hepburn i Gregory Peck kruže ulicama Rima.
MILANO, 21. lipnja 2006. (Hina/AP) - Ništa što je na kotačima ne odražava više duh talijanskog stila nego li skuter Vespa, čiji je duh bezbrižnosti najbolje ovjekovječen u filmu "Praznik u Rimu" u kojem Audrey Hepburn i Gregory Peck kruže ulicama Rima.

Poznata zaobljena linija Vespe našla je svoje mjesto u muzejima dizajna i srcima Europljana koji se još uvijek njome rado voze ulicama zagušenim gustim prometom.

Danas kada ta talijanska ikona navršava 60 godina, tvrtka koja proizvodi Vespu spremna je za prvu javnu ponudu svojih dionica.

Taj bi korak mogao biti znak da je tvrtka Piaggio spremna za oporavak nakon što ju je Roberto Colaninno, bivši izvršni direktor Telecoma Italia spasio od kraha. Colaninnova je holding kompanija Immsi 2003. kupila kompaniju Piaggio i samo u dvije godine dovela je do ostvarivanja rekordnih prihoda od prodaje.

"Prva javna ponuda dionica (IPO) zaključuje akciju spašavanja s kraja 2003. i ishod je sporazuma potpisanih u času donošenja odluke da se kompanija spasi", rekao je Colaninno novinarima nakon predstavljanja tvrtkina portfelja potencijalnim investitorima.

Po prihodima najveći europski proizvođač skutera, Piaggio prodaje 31 posto svojeg udjela preko prve javne ponude dionica koja će polučiti između 274 milijuna i 348 milijuna eura a čiji rok ističe 5. srpnja. Cijena dionice kreće se od 2,30 do 3 eura, čime se vrijednost kompanije procjenjuje na između 886,8 milijuna i 1,16 milijardi eura.

Konačno utvrđivanje cijene dionica predviđeno je za 10. srpnja dok je njihov debi na burzi zakazan za 11. srpnja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙