FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Svjetsko nogometno prvenstvo potaknulo rast prodaje TV-a ravnih ekrana

TOKIO, 19. lipnja 2006. (Hina/AP) - Zahvaljujući Svjetskom nogometnom prvenstvu već ionako velika potražnja za flat panel televizorima još je dodatno porasla u cijelom svijetu.
TOKIO, 19. lipnja 2006. (Hina/AP) - Zahvaljujući Svjetskom nogometnom prvenstvu već ionako velika potražnja za flat panel televizorima još je dodatno porasla u cijelom svijetu.

U trgovini Yamada electronics u Tokiju, TV prijemnici su obojeni u plavo, boju nacionalnog japanskog tima a slike Shunsuke Nakamure vise posvuda. Prodaja je dobro išla čak i prije početka SP-a, no sada kada je ono konačno počelo, zanimanje kupaca još je veće a porasla je i prodaja", kazao je Yoshihiko Kamiyashiki glasnogovornik tvrtke Yamada.

Ista se priča ponavlja i u drugim zemljama diljem svijeta.

Britanski lanac trgovina elektroničke robe Currys, koji diljem Velike Britanije ima 550 trgovina, svakih 15 sekundi proda po jedan TV prijemnik ravnog ekrana, navodi glasnogovornik lanaca Mark Webb.

Dobit je i dalje značajna bez obzira na nedavno zabilježen pad cijena uzrokovan nestašicom većih modela s high definition svojstvom. Televizori s tekućim kristalima (LCD) od 32 inča se u Japanu prodaju po cijeni od oko 2.200 američkih dolara, a u SAD-u za manje od 2.000 dolara, što je dvostruko manja cijena negoli prije nekoliko godina.

Globalna isporuka takvih TV-a je tijekom prvog tromjesečja ove godine porasla za 135 posto u usporedbi s istim razdobljem lanjske godine na 7,4 milijuna TV prijemnika, dok je na globalnoj razini isporuka plazma TV prijemnika porasla za 87 posto tijekom prvog tromjesečja na 1,7 milijuna, podaci su Display Searcha, koji prati prodaju.

I u SAD-u je prodaja snažna, no nije povezana s nogometom, navodi su američke veleprodajne tvrtke Best Buy.

Broj prodanih LCD televizora je u svibnju u Japanu porastao za 37 posto u odnosu na lani dok su prihodi porasli za 52 posto, ukazujući na trend kupovine skupljih modela, navodi tvrtka za informacijsku tehnologiju BCN koja prati industrijske podatke.

Sharp, koji vodi u prodaji LCD TV prijemnika s tržišnim udjelom od 44 posto na japanskom tržištu, očekuje da će do kraja fiskalne godine koja završava u ožujku 2007. prodati 2,4 milijuna LCD televizora, što bi bilo 500.000 više prijemnika nego u godini ranije.

Sharp smatra da je porast prodaje njegovih LCD TV prijemnika u travnju i svibnju, u Japanu porastao za 50 posto zahvaljujući SP-u.

Promet u britanskoj maloprodaji u svibnju je porastao za 4 posto, što je najveći zabilježeni porast od prosinca 2005, pri čemu je najviše zaslužan snažan rast prodaje elektroničkih roba pred početak SP-a. John Lewis, djelatnik jedne britanske robne kuće je istaknuo kako je prodaja flat panel TV-a od početka veljače do kraja travnja porasla za 118 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

"Ove godine imamo dvije prilike za prodaju televizora", kazala je glasnogovornica tvrtke Sonyja Mina Naito, misleći pritom na SP i na Božić.

Jedan od razloga zbog kojih se TV prijemnici i druga srodna oprema ovako dobro prodaje je lansiranje novih proizvoda uoči početka SP-a i drugih sportskih događaja kao što su Olimpijske igre 2008 u Pekingu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙