Promet grupe, bez poreza na dodanu vrijednost (PDV), porastao je za 14 posto na 4,37 milijarde dolara u šestomjesečnom razdoblju od prosinca 2005. do svibnja 2006.
U drugom tromjesečju 2006. dobit prije oporezivanja je porasla za 8 posto na 533 milijuna dolara, izvijestila je tvrtka.
Bez obzira na to, prihodi od prodaje u drugom tromjesečju su bili slabi. Iako je tijekom tromjesečja zabilježen trend rasta, razina ukupnih prihoda nije postignuta prema planu, navodi grupa u svojem priopćenju, osvrnuvši se na 10-postotni rast u tom razdoblju.
Kompanija je u priopćenju objavila da je tijekom šest mjeseci otvorila 57 trgovina diljem svijeta no da je njih šest zatvorila. Ovaj je lanac trgovina odjećom krajem navedenog šestomjesečnog razdoblja u funkciji imao 1.244 trgovine dok ih je u istom razdoblju 2005. bilo 1.121.
Kompanija Hennes & Mauritz je također do kraja godine najavila otvaranje stotinjak novih trgovina uglavnom u SAD-u, Španjolskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Kanadi i Njemačkoj. Za proljeće 2007. H&M je najavio otvaranje svojih prvih trgovina u Šangaju i Hong Kongu te prodaju ženskih cipela u oko 200 trgovina u 2007.
Glavna tržišta na kojima H&M djeluje nalaze se u SAD-u, Velikoj Britaniji, Poljskoj, Španjolskoj, Norveškoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Italiji, Švedskoj, Danskoj, Švicarskoj, Belgiji, Češkoj, Kanadi, i Irskoj.
(Hina) xmgrg yvmo