"Stajališta stručnjaka iz oblasti pomorskog međunarodnog prava i stručnjaka u mostogradnji kažu kako ne postoji prihvatljivo tehničko rješenje izgradnje mosta koje bi udovoljilo nesmetanom izlasku BiH na otvoreno more. Mostovi, bez obzira na njihovu visinu, pa ni predloženi pokretni most, ne mogu rješiti taj problem", izjavio je Redžić.
On tvrdi kako je gradnja mosta za Pelješac "skupa, rizična i ekološki krajnje štetna investicija" koja narušava dobre odnose BiH i RH a cijeni kako bi najbolje bilo da dvije države razvijaju akcije koje će doprinijeti međusobnoj suradnji.
BiH bi sa svoje strane trebala poticati "moderan ekološki i znanstveni turizam" te "pomorski ekološko prihvatljivi transport".
"To podrazumijeva gradnju suvremene luke u južnom dijelu Neuma u njeno povezivanje s koridorom V.C. Isključivanje Neum-Kleka iz europske komunikacije V.C bila bi jedna u nizu nepravdi prema Hercegovini. Postoji i ekološka opravdanost da se dio koridora V.C južno od Mostara usmjeri preko istočne Hercegovine do buduće luke u Neumu", tvrdi Redžić.
On navodi kako je BiH "tipična pomorska zemlja" koja je "povijesnim nepravdama izgubila na stotine kilometara dugu obalu".