FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Najvrednije francuske marke su Vuitton, L'Oreal i Paribas

PARIZ, 1. lipnja 2006. (Hina/APA) - Modna kuća Louis Vuitton, kozmetički koncern L'Oreal i banka BNP-Paribas najvrednije su francuske marke, pokazala je studija međunarodne konzultantske tvrtke Interbrand.
PARIZ, 1. lipnja 2006. (Hina/APA) - Modna kuća Louis Vuitton, kozmetički koncern L'Oreal i banka BNP-Paribas najvrednije su francuske marke, pokazala je studija međunarodne konzultantske tvrtke Interbrand.

Tako je Louis Vuitton vrijedan 15,6 milijardi eura, L'Oreal 5,3 a BNP-Paribas 5,1 milijardu eura, pokazalo je Interbrandovo istraživanje.

U odnosu na prošlu godinu najveći gubitak na vrijednosti marke zabilježili su proizvođač automobila Peugeot (minus 2,3 posto) i proizvođač artikala za jednokratnu upotrebu BIC (minus 1,1 posto).

Najveći rast vrijednosti zabilježile su marke koncerna za mobilnu telefoniju Orange (plus 8,4 posto na 3,2 milijarde eura), naftnog koncerna Total (plus 8,1 posto na 1,1 milijardu eura) i BNP-Paribasa (plus 7,9 posto).

Na četvrtom mjestu najvrednijih francuskih marki našlo se osiguravateljsko društvo AXA (pet milijardi eura), a slijede Chanel, Carrefour, Danone, Societe Generale, Lancome, Peugeot, Oragne, Hermes, Hennessy, Moet et Chandon i Citroen.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙