Tako je Louis Vuitton vrijedan 15,6 milijardi eura, L'Oreal 5,3 a BNP-Paribas 5,1 milijardu eura, pokazalo je Interbrandovo istraživanje.
U odnosu na prošlu godinu najveći gubitak na vrijednosti marke zabilježili su proizvođač automobila Peugeot (minus 2,3 posto) i proizvođač artikala za jednokratnu upotrebu BIC (minus 1,1 posto).
Najveći rast vrijednosti zabilježile su marke koncerna za mobilnu telefoniju Orange (plus 8,4 posto na 3,2 milijarde eura), naftnog koncerna Total (plus 8,1 posto na 1,1 milijardu eura) i BNP-Paribasa (plus 7,9 posto).
Na četvrtom mjestu najvrednijih francuskih marki našlo se osiguravateljsko društvo AXA (pet milijardi eura), a slijede Chanel, Carrefour, Danone, Societe Generale, Lancome, Peugeot, Oragne, Hermes, Hennessy, Moet et Chandon i Citroen.